Ydelser

PROCESSEN KAN F.EKS. SE SÅDAN UD:

01.


IDÉVÆRKSTEDET


Borgerundersøgelser og landsby-analyse


Vi lægger landsbyen under lup og identificerer aktuelle udfordringer og potentialer.


02.




Idé- og projektudvikling


På med arbejdstøjet! Fælles indsats for udvikling af projekter, løsninger og fortællinger.


03.


DEN GODE HISTORIE


Storytelling og storyselling


Velvalgte ord og billeder om landsbyens ildsjæle, fyrtårne og attraktioner.


04.




Projektet når i mål med en kampagne


Hvem vil vi have i tale? Hvem vil vi ramme? Kampagnen retter alle sine skyts den ønskede vej.


YDELSER

IDÉVÆRKSTEDET


Vi udarbejder indledningsvis en undersøgelse af landsbyen, der sætter ord og billeder på jeres styrker og udfordringer som lokalsamfund.


Resultatet præsenteres på idéværkstedet - et møde hvor vi sammen kan udvikle projekter og løsninger samt skabe fortællingen om jeres unikke sted at bo.

  • Forundersøgelse med indsamling af lokale inputs.


  • Arbejdsmøde - projekter, løsninger, fortællinger.


  • Konturer af en handlingsplan og en formidlingsindsats.


EKSEMPLER:


DEN GODE HISTORIE


Hvilken fortælling om landsbyen vil vi gerne udbrede? Hvad vil vi kendes og huskes for? Hvad er gode eksempler på vores bedste egenskaber og største fortrin? Hvem fortæller det bedst? Hvilke projekter viser det bedst?


Spørgsmålene er mange, men svarene ligger ofte lige for, når man har lavet sit forarbejde godt på idéværkstedet. Resultatet bliver et antal drømmeprojekter og kernefortællinger med de helt rigtige aktører og budskaber. 

  • Prioritering af budskaber.


  • Udvælgelse af nøglepersoner og locations.


  • Produktion af grafik, tekst, stillfotos og video.


EKSEMPLER:




KAMPAGNER / PROJEKTER


Når kuglerne er støbt og sigtekornet finindstillet, giver vi los. For fulde gardiner ad alle kanaler. I et, flere eller mange trin. Vi fortæller historierne til alle, der gider lytte - og formentlig også et par stykker, der ikke gider.


Vi følger op med events og udvalgte sidevinkler til hovedfortællingerne.


En dag bliver det hverdag igen, men intet er helt som før.

  • Pressemeddelelser, opsøgende pressearbejde og events.


  • Opslag og annoncering på sociale medier.


  • Eksekvering af projekter, f.eks. delebil, koncert eller lign.


EKSEMPEL:


KONTAKT OS NU FOR ET UFORPLIGTENDE TILBUD!